Misjonstur 2017

Du er hjertelig velkommen til å bli med på tur.
Turen er fortrinnsvis lagt til Søndag 1. Oktober til Søndag 8. Oktober 2017.

PRIS

Den reelle priser ligger på rundt 7 600 pr person, utenom prosjekter vi skal gjøre i Romania.  Vi har kommet frem til de følgende pris:            5 000 kr pr person

For å realisere denne prisen må vi jobbe en del for å samle inn penger til turen, både for å senke prisene mest mulig, men også for å kunne gjøre en forskjell i Romania. Samtidig håper vi på noen gaver som kan hjelpe med prosjektene i Romania.

Påmeldingen er bindende og 2 500 kr av beløpet må betales innen 1. Mai, Neste Beløp blir 1 August. En kan selvfølgelig betale hele beløpet med en gang.

SAMLINGER I 2017

I løpet av våren 2017 har vi flere samlinger (det kommer eget ark ved første foreldremøte etter påmelding) med informasjon, planlegging, forberedelser og innsamling av penger til turen – Tent Event – og arbeidet ved Håpsenteret.

De allerede planlagte innsamlingsaksjonene er:
Basar                      28. Februar kl 17:30         Betania Spangereid
Tulipansalg          27.-29. April                         Spangereid/Svennevik
Misjonskafe          4. Juni kl 14:00                   Betel Svennevik

Skulle du bli forhindret fra å komme på en samling er det viktig med beskjed til Lars eller Elin.

PROGRAM I ROMANIA

Dette er et utkast til hvordan programmet kan bli seende ut. Innholdet blir nok det samme, men dagene kan endre seg. Det er også litt avhengig av flytider.

Søndag                    Ankomst Romania
Mandag                  Grupperullering: HS Caramidari / HS Chiselet / Schelter Rasa
Tirsdag                    Grupperullering: HS Caramidari / HS Chiselet / Schelter Rasa
Onsdag                    Utfluktsdag til Bucuresti
Torsdag                   Grupperullering: HS Caramidari / HS Chiselet / Schelter Rasa
Fredag                     Tent Event
Lørdag                     Tent Event
Søndag                    Avreise fra Romania

PÅMELDING OG ANNET PRAKTISK

Påmelding skjer først via SMS til Lars på 920 13 229 og starter Torsdag 12. Januar kl 08:00. Etterpå må dere inn på nettsiden og fylle ut et skjema for at vi skal få den informasjonen vi trenger. Påmeldingsfrist: 1. Februar.

Påmeldingsskjema

Overnatting blir i år flyttet vekk fra Håpsenteret og inn på et billig, men trygt, Hotell i Calarasi. Det håper vi gir bedre søvn, trygghet og lettere å få gode rutiner på gruppesamlinger. Dette høyner prisen bitte litt, men tror vi vil få mye igjen for det.

Forsikring: Alle deltakere må bekrefte at de har, eller skaffer pass, europeisk helsekort og reiseforsikring. Vaksine: Legen på vaksinekontoret anbefaler vaksine for Hepatitt A men det er ingen krav. Sjekk www.vaksinekart.org / www.fhi.no eller ring 382 73 514 for vaksinekontoret i mandal.

 

MER OM PROSJEKTET

Gå inn på Make a Change sine hjemmesider: www.make-a-change.no

 

Har du spørsmål, ta gjerne kontakt : 

Elin Ljoså Myra: 974 22 313 eller Lars Barkve: 920 13 229